SAP SuccessFactors

Etkileşim ve deneyime odaklanan gelişmiş, bulut tabanlı insan kaynakları yönetim sistemi SAP SuccessFactors HXM Suite dinamik, etkileşimli ve çalışanın merkezde olduğu deneyimler oluşturmanın yolunu sunar.



Bir işletmenin en önemli varlığı iş gücüdür. Günümüzde artan rekabet ve hızla değişen dinamikler mevcut çalışanların yeteneklerini artırmak, çalışan bağlılığı sağlamak ve yeni yetenekler kazanmak için liderlerin ve insan kaynakları profesyonellerinin özellikle çalışan deneyimi konusunda yepyeni yaklaşımlar benimsemesini gerektirir. Diğer taraftan, pandeminin iş dünyasındaki etkisiyle, çalışan bağlılığını artırmak ve çalışan odaklı bir şirket kültürü geliştirmek daha fazla önem kazanmaktadır.

Çalışan deneyimini anlamak ve etkili bir çalışan deneyimi sunmak, sağladığı faydalara bağlı olarak giderek daha çok sayıda şirketin bu alanda yatırım yapmasına yol açarken, bu konu insan kaynakları dünyasının da önceliklerinden biri haline gelmektedir. SAP SuccessFactors HXM (Human Experience Management-Çalışan Deneyimi Yönetimi) tüm iş gücü deneyimini, yeniden şekillendirmenin ve daha iyi sonuçlara ulaşmanın çözümünü sunar.

SAP SuccessFactors HXM ile işletmenizde insan kaynakları yönetimini, çalışan deneyimi yönetimine dönüştürmek, böylece dinamik, etkileşimli ve çalışan merkezli deneyimler oluşturmak için SAP’nin Türkiye’deki ilk iş ortağı BTC’nin uzmanlığı ve deneyimi ile sunulmaktadır.

SAP SuccessFactors HXM Nedir?

SAP SuccessFactors HXM Paketi, çalışanlara ve işletmelere daha iyi hizmet vermek için SAP’nin mevcut bulut İK yönetimi (HCM) sistemine dayanır.

Çalışanların tercihlerini belirleyen en önemli etkenlerden biri, çalıştıkları kurumun onlara sunduğu deneyimlerdir. Ancak bir kurumun sunduğunu düşündüğü deneyimler ile gerçekten sunduğu deneyimler arasında önemli bir fark olabilir. Liderler, etkili bir deneyim sunmak için çalışanlarını dinleyebilmeli, anlayabilmeli ve harekete geçmelidir. Bunun yolu ise çalışan deneyimi verilerini operasyonel verilerle birleştirmekten geçer.

SAP HCM’in (Human Capital Management-İnsan Kaynakları Yönetimi) Çalışan Deneyimi Yönetimi (HXM), çalışanların neye ihtiyacı olduğu, nasıl çalıştıkları ve onları neyin motive ettiği etrafında tasarlanmış bir çözüm sunar. HXM, geleneksel süreçleri desteklemekten, çalışanlara öncelik veren deneyimler geliştirmeye ve sonuç olarak işletmeye daha iyi hizmet vermeye kadar geniş bir yelpazede çözümler sunar. SAP SuccessFactors HXM Suite, İK profesyonellerine ve çalışanlara benzersiz deneyimleri temel İK ve bordro, yetenek yönetimi, çalışan deneyimi yönetimi ve çalışan analitiği altında 4 güçlü yazılımla sunar.

SAP SuccessFactors HXM Avantajlarından BTC Uzmanlığıyla Faydalanın!

Bulut esnekliği: Hızla değişen iş gücünü yönlendirmek ve çalışan odaklı bir akıllı işletme olabilmek için bulut teknolojisinin gücünü sunar.
Verimlilik: Rutin ve zaman alıcı görevlerin yol açtığı iş yükünü, robotik süreç otomasyonu ve chatbot’lar ile ortadan kaldırır. Konuşmaya dayalı yapay zekâ (AI), çalışanların görevleri hızlı bir şekilde tamamlamalarını sağlar.
Kişiselleştirme: Çalışanlara, kararlarına ve eylemlerine özel bağlamsal rehberlik sağlayan makine öğrenimine dayalı "dürtüler" ve önerilerle işlerini yürütmeleri ve kariyerlerini ilerletmeleri için ihtiyaç duydukları kişiselleştirilmiş içerik sunmaya imkân verir.
İletişim: Çalışanlar ve kuruluş arasında iletişimi kolaylaştırır, geri bildirim sağlamanın ve bunlara yanıt vermenin yollarını sunar, kurum çapında iş birliğini teşvik edici araçlar sağlar.

Mutlu Çalışan Ekibiniz ile Geleceğe Dönük Hedeflerinize Daha Yakın Olun

Mutlu ve kurumuna bağlı çalışanlar, iş süreçlerini iyileştiren en büyük güçlerden biridir. SAP SuccessFactors HXM Suite, çalışan bağlılığının temel itici güçlerine dair daha iyi bir anlayış sunarak çalışan deneyimini iyileştirir.

Kurum için olumsuz etkiler yaratan çalışan sirkülasyonunu ve yetersiz müşteri deneyimi gibi sorunların önüne geçilmesini sağlayan çözüm, iş süreçlerinin iyileşmesi için çalışanlar ile iş birliği içinde olmanın ne denli önemli olduğu noktasında da değerli öneriler sunar.

Geri bildirim, çalışan anketleri ve yan hak optimizasyonları için gelişmiş çözümler sağlayan çalışan deneyimi yönetimi, kurum dahilindeki tüm çalışanların gelişmesi için fırsatlar yaratmak için sorumlu kişilere yardımcı olur. Optimum bir çalışan deneyimi sunarak bağlılığı artırmayı hedefleyen çözüm, geri bildirimler yoluyla da süreçleri iyileştirilmesi için veriler sağlar.

Çalışan deneyimi yönetimi ile tüm çalışma döngüsü boyunca, çalışan deneyimleri hakkında gerçek zamanlı, eyleme dönüştürülebilir içgörüler elde edilir, bütünsel performans değerlendirmeleri de son derece kolay bir şekilde yapılır.

BTC Uzmanlığı

Çalışan deneyimi yönetimi ile iş süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi öğrenmek için hemen bir BTC uzmanı ile görüşün.

İletişim için

Contact
BTC Satış Ekibi