Customer Experience (CX)

SAP’nin CX portföyü, işletmelere CX süreçlerinin her adımında destek olan çözümler sunuyor.

Müşteri davranışları, beklentileri ve ihtiyaçları çok hızlı bir şekilde değişirken, işletmeler arasındaki rekabet de gün geçtikçe artıyor. Tüm bunlara pandemi süreciyle birlikte gelen değişimler de eklenince, işletmeler için hız ve çeviklik kritik bir hal alıyor.

Son derece dinamik bir yapı da olan müşteri deneyimi, işletmelerin, hızla değişen koşullara her zamankinden daha çabuk bir şekilde yanıt vermek zorunda olduğu anlamına gelir. Yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterileri korumak, beklentilerin anlaşılmasını; ihtiyaçlara uygun yanıtlar verilmesini ve temasın ilk adımından itibaren en iyi müşteri deneyimlerinin sağlanmasını gerektirir. Üstelik oldukça hızlı bir şekilde… SAP, CX platformu ile işletmeleri CX (Customer Experience-Müşteri Deneyimi) süreçlerinin her adımında güçlendirir.

Müşterileriniz ile ilgili bilgileri tek bir yerde toplayarak 360 derecelik müşteri profilleri oluşturmak, CRM süreçlerinizde otomasyon sağlamak; şirket içi ekip çalışmasını kolaylaştırarak etkili bir müşteri ilişkileri yönetimi geliştirmek için SAP CX'i Türkiye’nin ilk SAP iş ortağı olan BTC uzmanlığı ile deneyimleyin.

SAP CX Nedir?
SAP CX, potansiyel ve mevcut müşterileriniz ile olan çok katmanlı ilişkilerinizi anlamlı ve kolay yönetilebilir hale getiren; satış, pazarlama, servis ve e-ticaret çözümlerini içeren yeni nesil CRM sistemidir.

SAP CX ile yetkili servis, bayi yönetimi, B2B ve B2C pazarlama, kampanya yönetimi, satış öncesi ve satış süreçleri çözümlerini, birbiri ile uyumlu halde bulut teknolojisi üzerinde çalıştırmak mümkündür. SAP CX portföyü, müşterilere, işletmelerle kurdukları ilk temastan itibaren her adımda etkili bir deneyim sağlamak için süreçleri iyileştiren çözümler sunar.

İletişim için

Contact
BTC Satış Ekibi