Uygulamalar ve İşletmeler Arasında Mükemmel Uyum
İşletmelerde dâhili operasyonlarda şirket içi dinamiklerin etkisine bağlı olarak bölümler arasında bile kimi zaman farklı yazılımlar kullanılır. Örneğin üretim, planlama, satış, sevk ve depo gibi operasyonlar farklı bir yazılım ile yönetilirken, mali işler için farklı bir yazılım kullanılabilir. Bu farklı yazılımların standart yapısal bütünlüğü korunarak, veri alışverişi yapması ve belli koşullarda gerçekleşmesi ve istenen otomatik işlemleri gerçekleştirebilmesi, kullanılan sistemlerden en iyi faydayı sağlamak için önemli bir ihtiyaçtır.
Diğer taraftan bu entegrasyonlar, işletmeler arasında çok daha karmaşık ve stratejik bir öneme sahiptir. “Just in Time” (tam zamanında) teslimat gibi hayati önemi olan unsurlar, ancak işletmeler arası uygulamaların entegrasyonu ile mümkün olur. SAP Process Orchestration çözümü, B2B entegrasyon adaptörleri ile bu bağlantıları sağlayabilecek çözümleri bünyesinde barındırır.
SAP Process Orchestration, uygulamadan uygulamaya (A2A) ve işletmeler arası (B2B) entegrasyonu desteklemek için tek bir ara yazılım örneği kullanma prensibiyle akıllı entegrasyon sağlar.
İşletmenizi “Akıllı” Hale Getirin
Günümüzde çeviklik işletmelerin en önemli odak noktalarından biridir. Ancak, özellikle finansal veri gibi kritik verilerin geleneksel tablolarda tutulması, karar süreçlerindeki gecikmelerin en temel sebeplerinden biri olarak ortaya çıkar. Aynı verinin merkezi bir yapı içinde tutulmaması nedeniyle farklı birimlerde yeniden oluşturulması gibi sonuçlar, odak noktasına ulaşmada engel teşkil eder.
SAP’nin bulut tabanlı büyük veri ambarı, bellek üzerinde çalışan HANA teknolojisi, SAP Process Orchestration çatısı bünyesinde eski veya yeni tüm ERP sistemlerini konsolide ederek, en stratejik verinin hızlı kararlar için daima hazır olmasını sağlar.
SAP S/4HANA gücünü de kullanan SAP Process Orchestration çözümleri, nerdeyse ışık hızındaki veri erişiminin gücünü, süreç ve uygulama entegrasyonları ile bambaşka bir boyuta taşır. Bu sayede müşteriler, iş ortakları, tedarikçiler ve çalışanlar ile gerçekleşen etkileşimden sağlanan deneyimler, operasyonlara aktarılarak işletmeye güç kazandırır.