SAP Analytics
SAP BusinessObjects, sağladığı ürünlerle, karar verme sürecini kolaylaştıran ve yardımcı olan, esnek, ölçeklendirilebilir ve Dünya çapında yaygın bir şekilde kullanılan bir İş Zekası (BI) alt yapısı sunar. SAP BusinessObjects, çalışanların verilerle daha kolay etkileşim kurmasını ve karmaşık iş verilerini anlaşılır görsel hale getirmelerini sağlar.
SAP BO’nun en çok kullanılan araçları:
-
SAP BusinessObjects Dashboards
SAP BusinessObjects Enterprise için güvenli ve canlı bağlantılar içeren, interaktif analitikler ve gösterge tabloları oluşturmak üzere özel olarak tasarlanmış tek tıklamayla ulaşabileceğiniz veri görselleştirme aracıdır.
-
SAP BusinessObjects Web Intelligence
Her geçen gün daha karmaşık iş sorularına hızlı ve hassas cevap vermek iş zekasının başarıya ulaşmasına yardımcı olan bir hedeftir. Anlık sorgulama ve analiz yapabilen Web Intelligence rapor ortamıyla kullanıcılarınız kendi ekranlarından istedikleri veriye ulaşma ve düzenleme imkanına sahip oluyor. Raporlama ortamı herhangi bir internet tarayıcı olduğu için, güvenli bağlantı şirket dışındayken de sağlanabiliyor. Yaygın kullanılan ofis uygulamalarına benzer bir önyüz ile çalışan Web Intelligence, böylelikle alışma sürecini ortadan kaldırıyor.
-
SAP BusinessObjects Design Studio
Dashboards’un daha gelişmiş versiyonu olarak da nitelendirebileceğimiz ve yönetici panolarını geliştirmek için kullanılan SAP BusinessObjects Design Studio ile görsel olarak zengin, mobil uyumlu tasarımlar yapabilirsiniz. SAP BusinessObjects Design Studio; SAP BW ile SAP HANA gibi platformlarla bağlantı kurarak karar vericilerinizin gerekli bilgilere diledikleri anda ulaşmalarını sağlıyor.
SAP Crystal Reports iş zekası ve raporlama aracı olarak meslektaşlarına, müşterilere ve iş ortaklarına seçtikleri formatta ihtiyaç duydukları bilgileri vermenize yardımcı olur. Veri görselleştirmelerini, gösterge tablolarını ve daha fazlasını eklemek için popüler çözümlerle entegre eder. İş performansının net bir resmini veren profesyonel raporlarla üretkenliği ve verimliliği arttırırken işletmenizin gereksinimlerini gerek kuruluş içinde gerekse kuruluş dışında karşılarken değerli teknik kaynakların kullanımını da en aza indirir.